keskiviikko 26. marraskuuta 2014

Pinterest -haaveilua

Myönnettäköön, että olen koukussa Pinterestiin. Minulla on siellä sisustus- ja joulutaulut joihin lisäilen kuvia ahkeraan tahtiin. Löysin sivuston vasta viikko sitten joten ehkä tämä on alkuhuumaa. ;) On se loistavaa kun on niiiin paljon ideoita ja ohjeita. Mulla on tosin luottamus omaan taiteelliseen silmään heikohko, mutta jospa sekin harjaantuisi.

Näitä ajattelin lähipäivinä tehdä. Kuusi on makuuni hieman liian kirkkaan vihreä mutta idea ihana. Jospa kävisin mega tarvikeshoppailureissun niin saisin joulukuun vain pakertaa rauhassa. :) 

2 kommenttia:

  1. Höh..älypuhelimella älykkäästi olin kirjottavinani viestin tähän mut en nyt tiiä tuliko se vai ei..mutta:

    Sulla on kiva blogi:) Määki oon ihan koukussa Pinterestiin. Hamuan sieltä uusia ideoita ja inspiraatiota ja kuvittelen että saan joskus kaikki ihanat jutut tehtyä, mut jostain syystä toteuttaminen on aika hidasta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo siinä kyllä nopeesti keksii että mitä tekis ja tarvis ;) Mulla on tossa yks jarru vaan joka ei anna mun tilata netistä kaiken maailman jämälautoja.

      Poista